Garanția produselor

Garanția Tehnică acordată de OEM LOGISTIC DPG SRL pentru piesele reutilizabile este de 90 de zile de la data vânzării produsului către consumator.

Produsele care în perioada de garanție prezintă defecte de funcționare sau de fabricație vor fi înlocuite cu altele cu condiția returnării lor în termen de 30 zile calendaristice, în condițiile în care aceasta au fost montate în service autorizat RAR.

În cazul în care piesa s-a trimis greșit, din vina vânzătorului aceasta va fi schimbată fără costuri de transport.

În cazul în care piesa este defectă și există alta similară pe stoc, piesa va fi înlocuită.

În cazul în care NU avem o altă piesa similară, se va returna contravaloarea piesei  in termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii produsului inapoi.

Vânzătorul este exonerat de raspunderea privind garanția în urmatoarele situații:

  • piesa nu a fost montată în service autorizat RAR pe tip, marcă, model, sau montarea a fost efectuată fără scule ori dispozitive adecvate, fără respectarea tehnologiei de lucru stabilită de constructorul vehiculului;
  • piesa s-a defectat în urma unui montaj incorect sau datorită folosirii în ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate;
  • piesa a fost utilizată pentru o altă aplicaÈ›ie decât cea indicată de producător;
  • piesa nu a fost identificată corect datorită furnizării de către cumpărător a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de înlocuit, ulterior mecanicul constată că aveÈ›i nevoie de cu totul alta piesă;
  • nu se accepta retur la piesele care au fost comandate greÈ™it È™i ulterior mecanicul constată ca aveÈ›i nevoie de cu totul altă piesă;
  • piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitării È™i întreÈ›inerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul care a facut montajul nu a efectuat verificările È™i reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator;
  • piesa prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări sau a suferit acÈ›iunea unor factori externi procesului de normal de funcÈ›ionare;
  • clientul a comandat în mod greÈ™it produsul sau a furnizat date de indetificare eronate;
  • clientul nu solicită garanÈ›ia în termenul menÈ›ionat în prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele prevăzute mai jos, ori acestea sunt completate greÈ™it, incomplet sau necorespunzator;
  • piesa a fost utilizată în alte scopuri sau pe alte vehicule decât cele pentru care a fost achiziÈ›ionată;
  • piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistenÈ›e etc.), piese care funcÈ›ionează în ulei (ax came, pinioane, cutie viteze, etc.), pompele de servodirecÈ›ie È™i casetele de direcÈ›ie nu au fost montate la un reprezentant al fabricantului auto.
  • la terminarea reparaÈ›iilor unitatea de service auto nu a efectuat operaÈ›iile de verificare, etalonare, reglare impuse de constructorul vehiculului;
  • produsul a fost montat incorect sau împreună cu piese conexe uzate
  • uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitării, întreÈ›inerii sau reglajelor/verificărilor periodice;
  • vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (socuri termice, electrice, mecanice);
  • vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiÈ›ii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depășirea greutății maxime admise, competiÈ›ii sportive, raliuri, ori au fost modificate instalaÈ›iile si sistemele acestuia;
  • instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica;
  • deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldură;
  • demontarea în părÈ›i componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producător, acolo unde este cazul;
  • vehiculul prezintă defecÈ›iuni la sistemele de direcÈ›ie, frânare, suspensie, răcire, climatizare, electrice, etc.;
  • exploatarea necorespunzătoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depășirea regimului termic, a turaÈ›iei maxime admise;
  • defectarea produselor datorită prezenÈ›ei corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcÈ›ionare a acestora (Ex: sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.) ;
  • nerespectarea intervalului È™i a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;
  • vehiculul pentru care este destinat produsul este neînmatriculat ori inspecÈ›ia tehnică periodică a expirat înaintea apariÈ›iei cazului de garanÈ›ie;
  • piesa prezintă o uzura normala firească.

La vânzare piesele sunt sigilate nu se accepta retur piesele cu sigiliile șterse sau distruse!!!!

Nu este permisă dezasamblarea piesei, piesa returnată să nu aibă lipsuri!!

Reclamațiile referitoare la neconcordanța dintre marfă și factură se accepta numai dacă acestea au fost sesizate în termen de maxim două zile de la livrare.

Piesele care fac obiectul unei reclamații din garanție vor fi însoțite de următoarele documente:

  • factura de achiziÈ›ie;
  • certificatul de garanÈ›ie;
  • dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marcă È™i model;
  • nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecÈ›iunea;

GARANÈšIA NU ACOPERA COSTURILE DE MANOPERA SAU MATERIALELE NECESARE PENTRU DEMONTAREA SI REMONTAREA PIESELOR SAU ORICE ALTE COSTURI AUXILIARE.

ORICE ALTE OBLIGATII CA PIERDERI INDIRECTE SUNT EXCLUSE ÃŽN MOD EXPRES.